مرکزبهداشت سمنان درکانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت.

مرکزبهداشت سمنان درکانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت.

مرکزبهداشت سمنان درکانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت.

                                 تکریم پیشکسوتان دانشگاه درکانون بازنشستگان

             مرکزبهداشت سمنان درکانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت.

 

بمناسبت 15 شهریور روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،روابط عمومی این مرکز اقدام به تدارک بازدید از کانون بازنشستگان باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز، علوی فر رئیس امورعمومی، خانم صبوحی مسئول امور مالی و سایر همکاران نمود.

 

علوی فر ضمن تبریک این روز ،موفقیت عزیزان بازنشسته و مسئولین آن کانون رااز درگاه الهی خواستاروسپس دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن پاسداشت این روز، از ریاست و عوامل اجرایی کانون بازنشستگان در پیشبرد امور بازنشستگان تقدیر نمودند.

درقسمتهایی از این دیدار،مسائلی همچون بیمه ، امور رفاهی، فیشهای حقوقی، وام، مسائل و پیشنهادات عزیزان بازنشسته، کتابخانه،محل کار کانون و...مطرح و همفکریهای  لازم دراین مورد انجام شد.

لازم به ذکر است این کانون دارای  1069 نفر بازنشسته ووظیفه بگیراز شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه راتحت پوشش دارد. 

  • کد خبر : 18564
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی