برگزاری کارگاه آموزشی راهنمای خودمراقبتی ،جهت سفیران سلامت دانشجو یی دانشگاه سمنان .
"کارگاه آموزشی راهنمای خودمراقبتی ،جهت سفیران سلامت دانشجویی دانشکده متالولوژی دانشگاه سمنان برگزارگردید.
درابتدا پوررضایی، کارشناس مسئول آموزش وارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی ،در رابطه با اهداف برنامه ملی خود مراقبتی و مزایای آن ،دستور العمل برنامه سفیرسلامت دانشجویی و نحوه مشارکت آنان آموزشهای لازم را ارائه داد .
آموزش دررابطه با پیشگیری از بیماری اچ. آی .وی و ایدز و هفته اطلاع رسانی ایدز توسط دکتر سنگسری کارشناس مبارزه با بیماری ها،تغذیه سالم توسط علیشاه کارشناس تغذیه، سلامت روان توسط سلطانی کارشناس مسئول سلامت روان ، عوارض مصرف دخانیات و مواجهه با دود آن توسط شریعت مداری مربی مرکز آموزش بهورزی باز آموزی برنامه های سلامت ،پیشگیری از حوادث و بلایا توسط مهندس کریم کارشناس حوادث و بلایای مرکز بهداشت شهرستان سمنان از دیگر مباحثی بود که آموزش داده شد.
در پایان به هرسفیرسلامت یک جلد کتاب راهنمای خودمراقبتی درجوانان داده شد.