برگزاری کارگاههای آموزشی دردانشگاه سمنان
کارگاههای آموزشی توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، دردانشگاه سمنان برگزارشد.
برگزاری کارگاههای آموزشی دردانشگاه سمنان
کارگاههای آموزشی توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، دردانشگاه سمنان برگزارشد.
نظر به اهمیت آموزش نکات خودمراقبتی درجوانان و جذب سفیران دانشجویی ،مرکز بهداشت سمنان اقدام به آموزش نکات خودمراقبتی ازجمله بیماریها، بلایا، دخانیات، ورزش و تحرک بدنی، سلامت روان ، ایدز ،H.I.V ،بیماریهای آمیزشی و... اقدام نمود.
میزبان این دوره های آموزشی دانشکده های علوم انسانی، اقتصاد و مدیریت ، مهندسی برق و علوم پایه بود که 141 نفر دانشجو بعنوان سفیران دانشجویی داوطلب شدند. درپایان ،کتاب آموزشی خودمراقبتی جوانان به دانشجویان اهداشد.
همکاران حاضر در این دوره های آموزشی خانم دکتر معانی، مهندس قراییان، خانمها پوررضایی، خانم مهندس ضیاالدین پور، قدیر، قدیری، ممبینی، پارسا و علیین بودند.