برگزاری مسابقه فوتسال بمناسبت هفته سلامت
مسابقه فوتسال مناسبت هفته سلامت برگزارشد.
برگزاری مسابقه فوتسال بمناسبت هفته سلامت
مسابقه فوتسال مناسبت هفته سلامت برگزارشد.
شهرام یحیی مسئول کمیته تحرک بدنی مرکز بهداشت سمنان در گزارش خود به روابط عمومی مرکز بهداشت سمنان هدف از این مسابقه را ایجاد روحیه شادابی و ارتباط تحرک بدنی با سلامت بیان و این مسابقهرا با همت مرکز بهداشت سمنان اعلان داشت. .
تیم فونسال ستاددانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت سمنان در دیدار دوستانه درسالن ورزشی 16 آذر به تساوی رسیدند.
لینک کوتاه خبر :