شرکت مرکز بهداشت سمنان در نواختن زنگ مدارس

شرکت مرکز بهداشت سمنان در نواختن زنگ مدارس

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

کارشناس واحد سلامت و جوانان مرکز بهداشت سمنان، درمراسم بازگشایی مدارس شرکت نمود.

                                         شرکت مرکز بهداشت سمنان در نواختن زنگ مدارس

 

کارشناس واحد سلامت و جوانان مرکز بهداشت سمنان، درمراسم بازگشایی مدارس شرکت نمود.

 

بااهمیت  برحسن اجرای پروتکلهای بهداشتی،  قدیرکارشناس واحد بهداشت مدارس و جوانان ضمن حضور در مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه پیامبراعظم(ص)  جهت نواختن زنگ آغاز بازگشایی مدارس حاضرشد

 

دبیرستان متوسطه دوره دوم دخترانه ابتدایی خذیجه کبری(س) نیز پذیرای این کارشناس جهت آموزش و نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی بود.

  • کد خبر : 27424
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *