جلسه فاصله گذاری صنفی درمبارزه باکووید 19

جلسه فاصله گذاری صنفی درمبارزه باکووید 19

جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط باعنوان "فاصله گذاری صنفی"برگزارشد.

                                          جلسه فاصله گذاری صنفی درمبارزه باکووید 19

                     جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط باعنوان "فاصله گذاری صنفی"برگزارشد.

درراستای اجرای پروتکل فاصله گذاری اجتماعی، جلسه ای باحضورمهندس دارایی  مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط وبازرسین بهداشت محیط برگزار و نکات مهمی در رابطه با اهمیت رعایت فاصله گذاری صنفی مطرح  شد.

 

بازرسین واحد مهندسی بهداشت محیط پیرامون اجرای فاصله گذاری صنوف در شهرستان سمنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 26102
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *