تکریم روز خانواده و بازنشستگان درهفته دولت

تکریم روز خانواده و بازنشستگان درهفته دولت

درمراسمی،روز خانواده و بازنشستگان گرامی داشته شد.

                                     تکریم روز خانواده و بازنشستگان درهفته دولت

                                درمراسمی،روز خانواده و بازنشستگان گرامی داشته شد.

نظر به پیش روداشتن هفته دولت ،دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، علوی فر رئیس امور عمومی، رشیدی مسئول برنامه

سالمندان باحضور در کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن عرض تبریک هفته دولت،از روز خانواده و

بازنشستگان نکریم نمودند.

در این برنامه عناوین بیمه، مستمری، خدمات رفاهی، رایانه و خدمات قابل ارائه به بازنشستگان  مطرح شد.

لازم به ذکر است این کانون به مکان جدید مرکز بهداشت سمنان خوابگاه قدیم بهورزی منتقل و دارای 1200 نفر بازنشسته شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه میباشد.

  • کد خبر : 22832
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی