مراسم تودیع بازنشستگان
برگزاری مراسم تودیع بازنشستگان
طی مراسمی ،از خدمات بازنشستگان مرکز بهداشت سمنان تقدیر شد. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان از بازنشستگان بعنوان الگو و زحمت کشان عرصه بهداشت یادکردو ازتلاشهای بیدریغ عزیان قدردانی نمود. مدعوین جلسه که همکاران مرکز بهداشت ، کانون بازنشستگان و شرکت رفاه دانشگاه بودند زینت بخش مراسم بوده و باقرائت اشعاری توسط مجری برنامه ازتلاشهای آنان تقدیرشد. اهدای تقدیرنامه وهدایا به عزیزان بازنشسته از بخشهای پایانی برنامه بود. همکاران بازنشسته آقایان علی اکبر کاشی ، علیرضا جواهری و حسین صالحیان بودند.
طی مراسمی ،از خدمات بازنشستگان مرکز بهداشت سمنان تقدیر شد.
برگزاری مراسم تودیع بازنشستگان
طی مراسمی ،از خدمات بازنشستگان مرکز بهداشت سمنان تقدیر شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان از بازنشستگان بعنوان الگو و زحمت کشان عرصه بهداشت یادکردو ازتلاشهای بیدریغ عزیان قدردانی نمود. مدعوین جلسه که همکاران مرکز بهداشت ، کانون بازنشستگان و شرکت رفاه دانشگاه بودند زینت بخش مراسم بوده و باقرائت اشعاری توسط مجری برنامه ازتلاشهای آنان تقدیرشد.
اهدای تقدیرنامه وهدایا به عزیزان بازنشسته از بخشهای پایانی برنامه بود.
همکاران بازنشسته آقایان علی اکبر کاشی ، علیرضا جواهری و حسین صالحیان بودند.