برگزاری جلسه با ادارات مرتبط مبنی بر برقراری گشتهای مشترک

برگزاری جلسه با ادارات مرتبط مبنی بر برقراری گشتهای مشترک

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

جلسه مرکز بهداشت سمنان با دستگاههای مرتبط باموضوع برقراری گشتهای مشترک ، برگزارشد.

                       برگزاری جلسه با ادارات  مرتبط  مبنی بر برقراری گشتهای مشترک

    جلسه مرکز بهداشت سمنان با دستگاههای مرتبط باموضوع برقراری گشتهای مشترک ، برگزارشد.

درراستای اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند، جلسه ا ی باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای و دستگاههای مرتبط با اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند اهم از نماینگان فرمانداری، نیروی انتظامی و... برگزار و مدعوین به بیانات اهمیت موضوع فاصله گذاری هوشمند  ، سلامت و اقتصاد توسط دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان گوش فرادادند.

پس از ارائه پیشنهادات و نظرات جمع، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان سمنان  برنیاز اجرای گشت مشترک تاکید و بیان داشت :دستورالعملهای مربوطه برای ادارات ارسال شده است".

مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان سمنان لزوم اجرای طرح بامحوریت بازرسی   مشترک تاکید و قرارشد برنامه بازدید های مشترک به صورت صبح و عصر انجام پذیرد.

  • کد خبر : 25758
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *