برگزاری جلسه آموزشی در رابطه با نرم افزار نیاز سنجی وفرمهای آموزش جهت نمایندگان آموزش مراکز حدمات جامع سلامت.

برگزاری جلسه آموزشی در رابطه با نرم افزار نیاز سنجی وفرمهای آموزش جهت نمایندگان آموزش مراکز حدمات جامع سلامت.

برگزاری جلسه آموزشی در رابطه با نرم افزار نیاز سنجی وفرمهای آموزش جهت نمایندگان آموزش مراکز حدمات جامع سلامت.

جلسه آموزشی دررابطه با نرم افزارنیاز سنجی وفرمهای آموزش "،جهت نمایندگان آموزش برگزارشد.

در ابتدای جلسه پوررضایی ،کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان در رابطه با اهداف جلسه و برنامه های واحدآموزش آموزش های لازم را ارائه داد.سپس هاشمی ،کارشناس آموزش و ارتقای سلامت مطالب آموزشی پیرامون  نحوه استفاده از نرم افزار نیازسنجی و ورود اطلاعات جهت استخراح مشکلات بهداشتی و اولویت بندی آن ها به حضار ارائه داد . آموزش در رابطه با تغییرات فرم های آماری آموزش وارسال آن ها به مرکز بهداشت توسط درزی حرفه کارشناس جلب مشارکت مردمی از دیگر برنامه ها بود.

این جلسه توسط واحد آموزش وارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 53358
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *