اولین جلسه مسئولین واحدهایستادی مرکز بهداشت سمنان در سال نو

اولین جلسه مسئولین واحدهایستادی مرکز بهداشت سمنان در سال نو

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم، مهمترین الویتهای مرکز بهداشت است.

                              اولین جلسه مسئولین واحدهایستادی مرکز بهداشت سمنان در سال نو

                     ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم، مهمترین الویتهای مرکز بهداشت است.

 این پیام را دکتر فتاحی ، ریاست مرکز بهداشت سمنان دراولین جلسه  مسئولین واحدهای ستادی  بیان  وضمن عرض تبریک سال نو و قدردانی از زحمات همکاران در سال 1397، اهم وظلیف و خدمات قابل ارائه درستاد مرکز و مراکزخدمات جامع سلامت را مرور و یادآوری نمود.

وی گفت:"کارکرد هریک ازواحدها عملکرد مرکز بهداشت را تشکیل داده و حفظ سلامت شهروندان و گروههای هدف ازاهمیت خاصی برخورداراست.تشکیل جلسات مسئولین واحدها بصورت هفتگی حاکی از اهمیت پیگیری امور در مراکز بوده و پایشها و نظارتها بیان کننده پیگیری مجدانه خدمات بهداشتی درمانی توسط شما همکاران زحمت کش میباشد."

وی استمرار خدمات را در منطقه سرداران شهید ، پایگاهها و کانونها ی سلامت محلات را مهم برشمرد.

  • کد خبر : 20988
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی