کلاس آموزشی با حضور رسانه صداو سیمای مرکز سمنان ( مرکز سلامت 17 شهریور)
کلاس آموزشی با حضور رسانه صداو سیمای مرکز سمنان ( مرکز سلامت 17 شهریور)
بمناسبت 8 مهرماه روز جهانی قلب و چهارمین روز هفته جهانی سالمند، کلاس آموزشی با حضور 30 نفر از سالمندان و بیماران دیابت و فشارخون برگزار شد.
کلاس آموزشی با حضور رسانه صداو سیمای مرکز سمنان ( مرکز سلامت 17 شهریور)
بمناسبت 8 مهرماه روز جهانی قلب و چهارمین روز هفته جهانی سالمند، کلاس آموزشی با حضور 30 نفر از سالمندان و بیماران دیابت و فشارخون برگزار شد.
در این برنامه صائمی ازواحد بیماریهای شهرستان مطالبی را پیرامون ارتباط همکاران با یکدیگر در برنامه های آموزشی ، بیان شعار روز جهانی قلب "مهربانی با قلب ، نیرو بخش زندگی "و شعار روز چهارم هفته سالمندان "سالمند، سبک زندگی سالم"، اصول سلامتی در بیماران قلبی عروقی و شرکت در برنامه های ورزش صبحگاهی مراکز سلامت و...مطالبی را ارائه داد.
سپس خانم یحیایی کارشناس مرکز سلامت 17 شهریور نقش تحرک بدنی رادر سالمندان بیان و در نهایت موسوی مراقب سلامت آموزش بیماری دیابت در سالمندی را متذکر شد.
در پایان بنا به رغبت عزیزان ،تصمیمات لازم مبنی بر برگزاری ورزش صبحگاهی در یکی از روزهای هفته در آن مرکز و یا پارکهای محله ای اتخاذ و فشارخون آنان اندازه گیری شد.
لینک کوتاه خبر :