پارک 8 شهریور سمنان میزبان پیاده روی کارکنان
پارک 8 شهریور سمنان میزبان پیاده روی کارکنان
پارک 8 شهریور سمنان میزبان پیاده روی کارکنان مرکز بهداشت سمنان-6/2/96
پارک 8 شهریور سمنان میزبان پیاده روی کارکنان مرکز بهداشت سمنان-6/2/96
کارکنان مرکز بهداشت سمنان به همراه داوطلبین و سفیران سلامت در پارک 8 شهریور پیاده روی کردند.
این برنامه بمناسبت هفته سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بااشاره به شعار "زندگی سالم ، بانشاط و امید"برگزار و همکاران مرکز بهداشت سمنان، معاونت بهداشتی ، داوطلبین و سفیران سلامت، نمایندگان سازمان های دامپزشکی، شرکت شهرکهای صنعتی،شورای اسلامی شهر سمنان وسایر ادارات شهرستانی حضورداشتند باانجام پیاده روی در محیط پارک 8 شهریور تا میدان راه آهن نشاط و شادابی را کسب نمودند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیرمقدم و بیان هدف از برگزاری این برنامه بیان داشت"هروقت صحبت از ورزش و تحرک بدنی به میان میاید نشاط و شادابی نیز به دنبال خواهدداشت. تحرک بدنی باعث پیشگیری از بسیاری از بیماریها شده و نشاط و امیدرا به ارمغان خواهدآورد."
بعد از صرف صبحانه سالم ،در پایان ازتعدادی همکاران در حیطه سلامت بااهدای هدایا تقدیر بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :