همکاری رابطان وسفیران سلامت درهفته محیط زیست.
همکاری رابطان وسفیران سلامت درهفته محیط زیست.
رابطان و سفیران سلامت شهرستا ن سمنان درهفته محیط زیست همکاری نمودند.
به مناسبت گرامی داشت هفته محیط زیست برنامه فرهنگی آموزشی پاکسازی ته سیگارهای موجود در پارک شقایق به منظور آگاه سازی و فرهنگ سازی نریختن ته سیگار در طبیعت با همکاری اداره محیط زیست، انجمن طبیعت یاران سبز سمنان و واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور رابطان و سفیران سلامت همراه با آموزش مضرات سیگار و رها کردن ته سیگار در طبیعت در تاریخ 17/03/1401 برگزار گردید .
در این برنامه خانم مهندس رجبی کارشناس واحد مهندسی بهداشت محیط در رابطه با مضرات سیگار و تاثیر آن برروی سلامت بدن و تخریب محیط زیست و همچنین راه حلهای ترک آن آموزش های لازم را ارائه داد.
آقای مهندس ضیایی ریاست اداره محیط زیست در رابطه با هفته مذکور و حفظ محیط زیست و مسئولیت همگانی تمامی اقشار جامعه مطالبی ارائه نمود