همکاری رابطان وسفیران سلامت درهفته محیط زیست.

همکاری رابطان وسفیران سلامت درهفته محیط زیست.

همکاری رابطان وسفیران سلامت درهفته محیط زیست.

 

رابطان  و سفیران سلامت شهرستا ن سمنان درهفته محیط زیست همکاری نمودند.

به مناسبت گرامی داشت هفته محیط زیست برنامه فرهنگی آموزشی پاکسازی ته سیگارهای موجود در پارک شقایق  به منظور آگاه سازی و فرهنگ سازی نریختن ته سیگار در طبیعت  با همکاری  اداره محیط زیست،  انجمن طبیعت یاران سبز سمنان   و واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان  با حضور رابطان و سفیران سلامت همراه با آموزش مضرات سیگار و رها کردن ته سیگار در طبیعت  در تاریخ 17/03/1401 برگزار گردید .

در این برنامه  خانم مهندس رجبی کارشناس  واحد مهندسی بهداشت محیط   در رابطه با مضرات سیگار و تاثیر آن برروی سلامت بدن و  تخریب محیط زیست و همچنین راه حلهای ترک آن  آموزش های لازم را ارائه داد.

  آقای مهندس ضیایی ریاست اداره محیط زیست در رابطه با هفته مذکور و حفظ محیط زیست  و مسئولیت همگانی تمامی اقشار جامعه  مطالبی ارائه نمود

 

  • کد خبر : 37897
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *