همایش سرطان درپیش دبستان و دبستان صبای سمنان برگزارشد.
همایش سرطان درپیش دبستان و دبستان صبای سمنان برگزارشد.
آموزش در مورد بیماری سرطان توسط خانم دکتر تسبیحی فوق تخصص انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان
همایش سرطان درپیش دبستان و دبستان صبای سمنان برگزارشد.
در این برنامه که به همت پایگاه بهداشتی شهید همت و همکاری آموزش و پرورش شهرستان و موسسه خیریه بیماران سرطانی کومش برگزارشد همکاران معاونت بهداشتی استان ، مرکز بهداشت سمنان ، بیماران مبتلابه سرطان به همراه خانوداه ها و کارکنان مدرسه صباحضور داشتند،پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ،خانم عبداللهی کارشناس بهداشت روان مطالبی را پیرامون ارتباط با بیمار و تامین بهداشت روان آنان صحبت شد. اجرای سرود توسط دانش آموزان آن مدرسه و سپس حضور بازیگران و هنرمندان برنامه خاله قاصدک از دیگر برنامه هابود.
آموزش در مورد بیماری سرطان توسط خانم دکتر تسبیحی فوق تخصص انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و اهدای هدایا به 15 بیمار و برش کیک تولد بیماران سرطانی از برنامه های پایانی همایش بود.
لینک کوتاه خبر :