هفته سلامت ، محور جلسه مسئولین واحدهای ستادی.

هفته سلامت ، محور جلسه مسئولین واحدهای ستادی.

هفته سلامت ، محور جلسه مسئولین واحدهای ستادی.

جلسه مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

 

در این جلسه ضمن مرور صورتجلسه قبلی پیرامون برنامه سلامت خانواده، سرشماری، عملکرد مراقبین سلامت، نظارت از مراکز جهت پیگیری نتایج سرشماری ،درمورد فرارسیدن هفته سلامت (7-1اردیبهشت)و پیشنهادت جمع مبنی بر هرچه بهتر برگزار شدن هفته  یاد شده اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 51408
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر