نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانها
نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانها
نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانها در بیمارستان کوثر افتتاح شد.
نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانها در بیمارستان کوثر افتتاح شد.
بمناسبت هفته سلامت این نمایشگاه با هدف آشنایی مخاطبان با ضرورت و نحوه انجام خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانهاو عوامل خطر بیماریهالی غیرواگیر وراههای پیشگیری و کنترل آن برپاشد.
تابلوهای بیماریهای قلبی عروقی ، سرطان ، دیابت ، فشارخون ، آسم ، دخانیانت ، تحرک بدنی ، تغذیه و... مبنی بر علائم، راههای پیشگیری ، درمان بیماریهای یادشده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت .
در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با راههای پیشگیری ، درمان و علائم و عوامل خطر بیماریهای غیر واگیرآ شناو مهمتر اینکه نمودارخطر سنجی ، احتمال بروز سکته های قلبی ،مغزی طی 10 سال آینده دردید عزیزان قرار گرفت. این نمایشگاه تاتاریخ 7 اردیبهشت دردوشیفت صبح (12-8)و عصزها (16-14) در محل ورودی همراهان بیمار دایر میباشد.
این نمایشگاه توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مرکز آموزشی درمانی کوثر دایر شد.
لینک کوتاه خبر :