نشست درون بخشی مبارزه با بیماری سالک.
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
بیماری سالک، درجلسه درون بخشی مرکز بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نشست درون بخشی مبارزه با بیماری سالک.
بیماری سالک، درجلسه درون بخشی مرکز بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل میشودسالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است.
براین اساس باتوجه به پیش روداشتن هفته زئونوز (20-14تیر) در جلسه مبارزه باسالک، تمهیدات و تصمیمات لازم مبنی بر مبارزه بااین بیماری اندیشیده شد.
اعضای جلسه ،دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و واحدهای بیماریها، آزمایشگاه و مهندسی بهداشت محیط بودند.
لینک کوتاه خبر :