مراسم تودیع همکاران در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
مراسم تودیع همکاران در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
مراسم تودیع همکاران خانم قدس،کاردان آزمایشگاه غربالگری،آقایان قاضی مسئول امور مالی و جوادی نگهبان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
مراسم تودیع همکاران خانم قدس،کاردان آزمایشگاه غربالگری،آقایان قاضی مسئول امور مالی و جوادی نگهبان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت گفت:"خدمات این عزیزان قابل ستایش بوده و اینجانب از خانم فاطمه قدس، آقایان حبیب ا... قاضی و حسن جوادی در طول 30 سال خدمت صادقانه ایشان تشکر و قدردانی مینمایم."
دکتر کساییان ریاست سابق مرکز بهداشت سمنان و تعدادی از مدعوین و همکاران بازنشسته جدید (آقایان قاضی، جوادی و خانم قدس )نیز به ذکر مطالبی مبنی بر اشتغال در طول سی سال خدمت پرداختند. . مدعوین این برنامه مسئولین واحدها ،مراکزسلامت،همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه و شبکه بهداشت سرخه و مهدیشهر و پرسنل ستادی مرکز بهداشت سمنان و کانون بازنشستگان دانشگاه بودند.
درپایان هدایایی به رسم یادبود به عزیزان اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :