غذای سالم به نفع بیماران دیالیزی

غذای سالم به نفع بیماران دیالیزی

غذای سالم به نفع بیماران دیالیزی در مرکز جامع سلامت حضرت رقیه (س) و پایگاه بهداشتی فرهنگ ،تدارک دیده شد.

غذای سالم به نفع بیماران دیالیزی در مرکز جامع سلامت حضرت رقیه (س) و پایگاه بهداشتی فرهنگ ،تدارک دیده شد. این برنامه توسط همکاران و داوطلبان سلامت مرکز سلامت حضرت رقیه (س) و کارکنان پایگاه بهداشتی فرهنگ برگزار و جمعا مبلغ 450000 تومان ماحصل فروش ،به نفع بیمار 6 ساله دیالیزی هزینه شد. دکتر نورانی پزشک مسئول مرکز سلامت حضرت رقیه (س)هدف از این برنامه را تقویت حس نوع دوستی و خیرخواهانه به بیماران و مددجویان دانست و از تمامی همکاران و داوطلبین سلامت به پاس این همکاری تقدیر و تشکر نمود. لازم به ذکر است مرکز بهداشت شهرستان سمنان اقدامات خیرخواهانه این چنینی ای راپیرامون کمک به افراد تهیدست و محروم از درمان انجام میدهد.
  • کد خبر : 10993
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی