عیادت از بخش دیالیز بیمارستان کوثر

عیادت از بخش دیالیز بیمارستان کوثر

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و همکاران از بخش دیالیز بیمارستان کوثر ازبیماران عیادت کردند.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و همکاران از بخش دیالیز بیمارستان کوثر ازبیماران عیادت کردند. ایشان ضمن عرض تبریک هفته سلامت و روز پدر ازنزدیک باروند ابتلا به بیماری آنان آشناو تاکیدات مهم مبنی بر پیگیری، مراقبت ،رژیم غذایی و همچنین تحرک بدنی یادآورشدند. از بیماران بامیوه سلامتی سیب و شیر پذیرایی شد. ضمن تشکر از همکاریهای بخش دیالیز
  • کد خبر : 7224
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی