عیادت از بخش دیالیز بیمارستان کوثر
عیادت از بخش دیالیز بیمارستان کوثر
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و همکاران از بخش دیالیز بیمارستان کوثر ازبیماران عیادت کردند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و همکاران از بخش دیالیز بیمارستان کوثر ازبیماران عیادت کردند.
ایشان ضمن عرض تبریک هفته سلامت و روز پدر ازنزدیک باروند ابتلا به بیماری آنان آشناو تاکیدات مهم مبنی بر پیگیری، مراقبت ،رژیم غذایی و همچنین تحرک بدنی یادآورشدند. از بیماران بامیوه سلامتی سیب و شیر پذیرایی شد.
ضمن تشکر از همکاریهای بخش دیالیز
لینک کوتاه خبر :