شرکت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در غرفه نمایشگاه کومش.
شرکت مرکزبهداشت شهرستان سمنان درغرفه نمایشگاه کومش.
مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سومین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت ،غرفه برپا نمود.
همزمان باسالروزولادت حضرت زهرا(س) و نکوداشت مقام زن وروز مادرونیزبرگزاری سومین رویداداستانی جایزه جوانی جمعیت ، مرکزبهداشت شهرستان سمنان اقدام به برپایی غرفه باموضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری درتاریخ 19الغایت 20آذر نمود.
توزیع پمفلت باموضوع ناباروری، تحکیم بنبان خانواده و حفظ حیات جنین و...، انجام مشاوره فرزند آوری توسط پزشک و مراقب سلامت ،ازقسمتهای دیگراین برنامه بود.
درضمن تست سریع اچ آی وی ، کنترل دیابت و فشارخون،آموزش بهمراه توزیع بروشورهای ایدز، آنفلوانزا و سرطان نیز انجام گردید.
لینک کوتاه خبر :