روز پرستار
روز پرستار
روز پرستار در پایگاه بهداشتی مهر ضمیمه گرامی داشته شد.
روز پرستاردر پایگاه بهداشتی مهر ضمیمه گرامی داشته شد.
خانم دکتر جراحی مسئول پایگاه بهداشتی مهرضمیمه ، مهر 1 و 2 بمنظور قدردانی از پرستاران ،مراسمی را تدارک و بااهدای شاخه گل و تقدیرنامه از تلاش عزیزان تقدیر نمود.وی ضمن قرائت لوح تقدیر گفت:"اینجانب از سعی و تلاشهای شماعزیزان کمال تشکر رانموده ازدرگاه خداوند توفیق و بهروزی برای شماآرزومندم."
در این مراسم همکاران مهر ضمیمه و مهر 1 و 2 حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :