دومین جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با سازمان آموزش و پرورش

دومین جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با سازمان آموزش و پرورش

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

مرکز بهداشت سمنان و آموزش و پرورش شهرستان جلسه مشترک برگزار نمودند.

دومین جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با سازمان آموزش و پرورش

مرکز بهداشت سمنان و آموزش و پرورش شهرستان جلسه مشترک برگزار نمودند.

 

این جلسه پیرو اولین جلسه برنامه ریزی بازگشایی مدارس به بررسی روند بازگشایی مدارس  پرداخته شد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر درجلسه ، حسنان معاونت پرورشی، مشاوره و تندرستی و عزیز پور کارشناس سلامت ، تندرستی آموزش و پرورش شهرستان سمنان به بیان اهمیت رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مدارش پرداخت.

حضار درجلسه پیرامون ضدعفونی فضای مدرسه، گروه بندی دانش آموزان، عدم حضور افراد غیرضروری درمدرسه، تهویه مدارس،پیگیری بودجه تدارک ماسک و ضدعفونی کننده دست توسط آن سازمان،  آموزش به خانواده ها،داستفاده ازماسک ،توزیع بروشرها و...به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

  • کد خبر : 27377
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *