دومین جلسه درون بخشی التور شهرستان سمنان

دومین جلسه درون بخشی التور شهرستان سمنان

فرهنگ شستشوی دستها رکن اساسی سلامت است.

دومین جلسه درون بخشی التور شهرستان سمنان

فرهنگ شستشوی دستها رکن اساسی سلامت است.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در دومین جلسه درون بخشی التور بابیان اینکه دستها میتوانند عامل مهمی در انتقال بیماریهاشوند، نهادینه کردن فرهنگ  شستشوی دست را مهم تلقی کرد.

 دکتر معانی مسئول واحد بیماریهای شهرستان سمنان نیز در جمع مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت بابیان اینکه هرساله بافرارسیدن فصل گرما اقدامات مهمی درمرکز بهداشت مبنی بر راههای مقابله بابیماریهای منتقله از راه آب و غذا صورت میگیرد درخواست ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم پیرامون این موضوع داشت.

 اعضای حاضر درجلسه پیرامون اقدامات لازم در پیشگیری از بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی مشورت کردند.

  • کد خبر : 26101
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *