حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان.
حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان.
مرکزبهداشت شهرستان سمنان ،درکارگروه سلامت و امنیت غذایی فرمانداری سمنان حضوریافت.
دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان مطالبی را مبنی بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مراقبت بیماریهای منتقله از راه آب وغذا، بیماری التور، لزوم ابلاغ ماده 55 قانون جوانی جمعیت را حضور دستگاههای اجرایی شهرستان سمنان بیان نمود.
مهنذس کیوان راد ، کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان نیزدراین کارگروه حضور داشت. .
لینک کوتاه خبر :