جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و سازمان بهزیستی شهرستان سمنان
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و سازمان بهزیستی، دردفترریاست مرکز بهداشت برگزارشد.
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و سازمان بهزیستی شهرستان سمنان
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و سازمان بهزیستی، دردفترریاست مرکز بهداشت برگزارشد.
درابتدا دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان به بیان خیرمقدم به حضار پرداخت.مسئولین سازمان بهزیستی شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای بیماریها، بهداشت روان ، خانواده ،تغذیه و گسترش شبکه پیرامون تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای کلیه مددجویان بهزیستی پرداختند.
مهمترین تصمیمات اتخاذ شده دراین جلسه بحث و تبادل نظر درخصوص خدمات قابل ارائه به مددجویان و تشکیل جلسه مبنی بر آموزش مددکاران بهزیستی بااین عنوان بود.
لینک کوتاه خبر :