جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با اورژانس اجتماعی سازمان بهزبستی
مرکز بهداشت سمنان در اورژانس اجتماعی بهزبستی123 حضور یافت.
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با اورژانس اجتماعی سازمان بهزبستی
مرکز بهداشت سمنان در اورژانس اجتماعی بهزبستی123 حضور یافت.
این جلسه باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان؛، دکتر معانی مسئول واحد بیماریها و دکتر شریف مسئول کلینیک بیماریهای رفتاری مرکز بهداشت ، در اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی برگزار شد.
باعنایت به اهمیت بیماریابی موراد اچ.آی. وی مثبت و لزوم برگزاری جلسات آموزشی در مورد افراد پرخطر اجتماعی و همچنین انعقاد تفاهم نامه بین این دو سازمان نظرات و راهکارهای اساسی اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :