جلسه مشترک مرکز بهداشت با روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
مسئول روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سمنان ابراز همکاری بامرکز بهداشت سمنان نمود.
جلسه مشترک مرکز بهداشت با روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان
مسئول روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سمنان ابراز همکاری بامرکز بهداشت سمنان نمود.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم ، به بیان اهمیت اطلاع رسانی پیامهای بهداشتی دررسانه و فضای مجازی پرداخت.
مهندس بنی اسدی مسئول روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سمنان باحضور دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان بابیان اینکه رسانه نقش مهمی درشرایط کرونا که مردم درمنازل حضور دارند، میتواند باعث ارتقای سطح سواد سلامت آنان گردد.وی استودیوی رسانه شهر و سامانه اداره شهردوستارکودک و نیز استفاده از این ظرفیتها راجهت ارسال پیامهای بهداشتی معرفی نمود.
وی باتوجه به رسالت مرکز بهداشت درتامین سلامت مردم پیشنهاداتی را در نیل به اهداف مورد نظر طرفین بیان، و قرار شد محتواهای آموزشی دراختیار آن سازمان قرارگرفته و ازطریق فضای مجازی و "رادیوشهر" به سمع شنوندگان رسانیده شود.پوررضایی مسئول آموزش بهداشت، سعیدی مسئول اطلاع رسانی مجازی و باجان کارشناس بیماریهای مرکز بهداشت نیز دراین جلسه حضور داشتند.
درضمن دعوت از کارشناسان بهداشتی مبنی بر حضور در استودیوی رادیوشهر، از مهمترین تصمیمات اتخاذشده دراین جلسه بود.