جلسه مشترک آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان

جلسه مشترک آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان

جلسه مشترک آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان

جلسه آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان در دفترریاست این مرکز برگزارشد.

جلسه مشترک آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان جلسه آموزشگاه دانش آموزان بازمانده از تحصیل(حامی) و مرکز بهداشت سمنان در دفترریاست این مرکز برگزارشد. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر درجلسه از جمله مسئولین آموزشگاه حامی ، پزشک مهمانشهر افاغنه ومسئولین واحدهای ستادی براهمیت تامین سلامت مهاجرین افغان تاکیدکرد. موضوعات مورد بحث و تبادل نظر دراین جلسه شامل بهداشت روان ، خودمراقبتی، مقوله صحت مزاج مزدوحین افغان، پیشگیری و ترک اعتیاد،ثبت اطلاعات در سامانه سیب، آموزش موازین بهداشتی،مبارزه بابیماریها، تغذیه، بهداشت مدارس، بهداشت خانواده و... بودکه تصمیمات لازم کاربردی اتخاذ گردید. لازم به ذکر است این موسسه دارای 203 دانش آموز و زیر نظر جمعیت هلال احمر استان سمنان مشغول فعالیت میباشد.
  • کد خبر : 12501
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی