جلسه با تعزیرات حکومتی
جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با مسئولين تعزيرات حكومتي.
جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با مسئولين تعزيرات حكومتي. جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با تعزيرات حكومتي برگزارشد. در اين جلسه درخصوص نحوه رسيدگي به پرونده هاي بهداشتي با در نظر گرفتن سابقه تخلفاتي، آرا صادره، نحوه تكميل و ارسال پرونده هاي تخلفاتي، ارجاع پرونده هاي تخلفاتي مرتبط با مهندسي بهداشت محيط و حرفه اي به تعزيرات حكومتي و ...، بحث و تبادل نظر شد. لازم به ذكر است دكتر فتاحي رياست مركز بهداشت سمنان، ناصري معاونت اداره كل تعزيرات حكومتي استان سمنان و همكاران واحد مهندسي بهداشت محيط و حرفه اي حضور داشتند .
جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با تعزيرات حكومتي برگزارشد.
جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با مسئولين تعزيرات حكومتي.
جلسه مشترك مركز بهداشت سمنان با تعزيرات حكومتي برگزارشد.
در اين جلسه درخصوص نحوه رسيدگي به پرونده هاي بهداشتي با در نظر گرفتن سابقه تخلفاتي، آرا صادره، نحوه تكميل و ارسال پرونده هاي تخلفاتي، ارجاع پرونده هاي تخلفاتي مرتبط با مهندسي بهداشت محيط و حرفه اي به تعزيرات حكومتي و ...، بحث و تبادل نظر شد.
با عنايت به اهميت تعامل دوجانبه مركز بهداشت و سازمان تعزيرات حكومتي به منظور كاهش تخلفات بهداشتي صنوف و اثربخشي بيشتر پيگيري ها و اقدامات مركز بهداشت مقرر گرديد از اين پس جلسات هم انديشي به طور مستمر برگزار گردد.
لازم به ذكر است دكتر فتاحي رياست مركز بهداشت سمنان، ناصري معاونت اداره كل تعزيرات حكومتي استان سمنان و همكاران واحد مهندسي بهداشت محيط و حرفه اي حضور داشتند .