جلسه خودمراقبتی سازمانی
جلسه خودمراقبتی سازمانی
جلسه خودمراقبتی سازمانی در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
جلسه خودمراقبتی سازمانی در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این جلسه بصورت مستمر بصورت درون بخشی و برون بخشی استمرار داشته و هدف ،ارتقای سلامت کارکنان سایر ادارات میباشد. در این جلسه دکتر فتاحی اشاره به اهمیت بیماریابی فشار خون و دیابت نمود و گفت:"در مراجعه بیماران به پزشک در صد بالایی از افراد دارای بیماری دیابت و فشار خون پنهان بوده و با تلاش کارکنان بهداشتی بیماریابی و اقدامات بهداشتی درمانی و ارجاع به پزشکان متخصص اقدام خواهد شد. "در ضمن با پیش روداشتن کمپین تغذیه 3-2-1 (29 آذر لغایت 14 دیماه)باهدف کاهش مصرف قند، نمک و چربی تمهیدات لازم مبنی بر برگزاری جشنواره های غذایی در مراکز جامع سلامت با هماهنگی واحد بهبود تغذیه در موسسات خیریه و مرکز آموزشی دانش آموزان محروم از تحصیل و به نفع آنان اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :