جلسه برنامه ریزی مانور زلزله
جلسه برنامه ریزی مانور زلزله
جلسه برنامه ریزی مانور زلزله در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
جلسه برنامه ریزی مانور زلزله در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت در ابتدا ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اقدامات آموزشی و پیشگیرانه وقوع حوادث و مدیریت کنترل بلایا درمرکز بهداشت، هدف از برگزاری مانور را ارائه آگاهی های لازم در فیلد عملی دانست.
قراییان کارشناس حوادث معاونت بهداشتی استان نیز مطالبی را پیرامون سناریوی مانور و مداخلات مراقبین، داوطلبان سلامت ، همکاران مرکز جامع خدمات سلامت فامیلی و سازمانهای دخیل برون بخشی ارائه و قرار شد بعد از جلسه توجیهی با آن مرکز مانور زلزله و ایمنی برگزار گردد.مدعوین جلسه خانم دکتر اقوامی مسئول مرکز جامع خدمات سلامت فامیلی ، بهاریان کارشناس بهداشت روان و نجم الدین مراقب سلامت بودند.
لینک کوتاه خبر :