جلسه برنامه ریزی برون بخشی هفته سلامت
جلسه برنامه ریزی برون بخشی هفته سلامت
جلسه برنامه ریزی برون بخشی هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
جلسه برنامه ریزی برون بخشی هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم و بیان اهداف این جلسه گفت:همه همکاران ادارات طوری با برنامه سلامت مداخله داشته و این مقوله به تمام افراد ارتباط دارد."
واحد آموزش بهداشت ضمن ارائه عملکرد سال جاری در حیطه بهداشتی درمانی ازتمامی همکاران برون بخشی و درون بخشی مبنی برهمکاری آنان تشکر نمود. سپس نمایندگان ادارات چگونگی همکاری خودرا در هفته سلامت سال جاری با مرکز بهداشت سمنان اعلان داشتند.
لینک کوتاه خبر :