جلسه آموزشی خودمراقبتی
جلسه آموزشی خودمراقبتی
برگزاری جلسه آموزشی خودمراقبتی سازمان های غیر دولتی جهت کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان سمنان
برگزاری جلسه آموزشی خودمراقبتی سازمان های غیر دولتی جهت کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان سمنان
جلسه آموزشی برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقاء سلامت در محل های کار جهت کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان سمنان در تاریخ 24/12/95با حضور 23 نفر از نمایندگان کارخانجات برگزارشد.
این کارگاه بمنظور آشنایی با برنامه خودمراقبتی سازمانی راهنمای ارتقای سلامت در محل کارتوسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری واحد مهندسی بهداشت حرفه ای برگزار گردید.
هدف از این جلسه، توانمند نمودن کارکنان کارخانجات در راستای برنامه ملی خودمراقبتی و آموزش و ارائه خدمات سلامت، به منظور کاهش مرگ و میر، کاهش ابتلا به بیماری های واگیر و غیر واگیر و جلوگیری از عوامل خطر (کم تحرکی، چاقی، تغذیه ناسالم، مصرف دخانیات، استرس و...) بود
لینک کوتاه خبر :