تشکیل جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

تشکیل جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

تشکیل جلسه شورای بهداشتی درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

 

شورای بهداتی ، درسالن سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

این جلسه باحضور دکترمعانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، واحدهای ستادی و پایگاههای سلامت برگزار و پیرامون عناوین زیر بحث و تبادل نظر شد.

-بررسی شاخصهای سه ماهه چهارم سال 1404

-تقدیر ازمراکز برتر

-شیوه نامه مراقبت بیماریهای واگیردرمکانهای تجمعی.

-شیوه نامه مراقبت بیماریهای واگیردربازگشت زائرین حج.

- روزجهانی فشارخون.

-پویش هیچ کس تنهانیست ، باهم علیه سرطان تادرمان و تسکین.

-اجرای برنامه محله های ارتقادهنده سلامت .

-برنامه خودمراقبتی درپیشگیری از سرطان و نحوه گزارش دهی و ارسال مستندات.

- هفته سلامت.

-سلامت دهان و دندان.

- بررسی برنامه های واحد سلامت خانواده.

  • کد خبر : 62239
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *