تشکیل جلسه برون بخشی کمیته دخانیات در مرکزبهداشت شهرستان سمنان

تشکیل جلسه برون بخشی کمیته دخانیات در مرکزبهداشت شهرستان سمنان

تشکیل جلسه برون بخشی کمیته دخانیات در مرکزبهداشت شهرستان سمنان

کمیته دخانیات ، درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

این کمیته باحضو دکترمعانی، رییس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، سازمانهای مرتبط ازجمله شهرداری، صمت و...برگزار و درمورد شیوه نامه های اجرایی درخصوص برنامه کنترل دخانیات مطرح و مقررشد ضمن پیگیری وظایف توسط هردستگاه جلسه ای بامعاونت محترم دادستان بمنظور رفع چالشهای موجود برگزار گردد.

  • کد خبر : 58387
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *