تزریق نوبت سوم واکسیناسیون دانشجویان
تزریق نوبت سوم واکسیناسیون دانشجویان
با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری هپاتیت B، دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بر علیه بیماری HB واکسینه شده اند.
با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری هپاتیت B، دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بر علیه بیماری HB واکسینه شده اند.
بیماری هپاتیت B یکی از بیماریهای منتقله از خون و فرآورده های خونی و گروه شغلی دندانپزشکی یکی از شغلهای در معرض خطر بیماری فوق نیز می باشد.
تزریق نوبت سوم واکسیناسیون دانشجویان به تعداد 20 نفر توسط کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای این مرکز نیز انجام شد.
لینک کوتاه خبر :