تجلیل از ایثارگران عرصه بهداشت درروستاها

تجلیل از ایثارگران عرصه بهداشت درروستاها

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

درمراسمی، ازخدمات بهورزان تقدیرشد.

تجلیل از ایثارگران عرصه بهداشت درروستاها

درمراسمی، ازخدمات بهورزان تقدیرشد.

این مراسم باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مربیان بهورزی ، گسترش شبکه و نمایندگان بهورزان برگزارو دکترفتاحی پس از تبریک روز بهورز، برنقش بهورزان درارتقای شاخصهای بهداشتی درروستاها  تاکیدکرد.

دکترفتاحی بااشاره بر عدالت درسلامت و همگانی بودن آن برای تمام اقشارجامعه   نقش بهورزان رادرجمعیت  سیاری ،عشایر و روستایی  مفیدقلمدادو زحمات آنان رادر کاهش بیماریها  موثر دانستن وی گفت:":شمابهورزان باید افتخارکنید که درتامین سلامت مردم نقش دارید و خداوند اجر دنیوی و اخروی رابرای شمارقم خواهدزد."

 

وی ادامه داد:"درراستای شیوع کرونا،شما بهورزان باتمام توان و روحیه دربین مردم و جمعیت روستایی حاضر شدیدو باآموزش پروتکلهای بهداشتی ضامن سلامت آنان شدید."

درپایان اززحمات کلیه  بهورزان وهمچنین بهورزان  منتخب آقایان سیدمحمدرضا میرعمادی، محمد جلالی فیروزکوهی،عباس مرادی و خانم لیلا بیگم طباطبایی تقدیرشد.

درضمن خدمات بهورزان از طریق رادیوی سمنان به سمع مردم رسید.  

  • کد خبر : 27420
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *