تجلیل از ایثارگران عرصه بهداشت درروستاها
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
درمراسمی، ازخدمات بهورزان تقدیرشد.
تجلیل از ایثارگران عرصه بهداشت درروستاها
درمراسمی، ازخدمات بهورزان تقدیرشد.
این مراسم باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مربیان بهورزی ، گسترش شبکه و نمایندگان بهورزان برگزارو دکترفتاحی پس از تبریک روز بهورز، برنقش بهورزان درارتقای شاخصهای بهداشتی درروستاها تاکیدکرد.
دکترفتاحی بااشاره بر عدالت درسلامت و همگانی بودن آن برای تمام اقشارجامعه نقش بهورزان رادرجمعیت سیاری ،عشایر و روستایی مفیدقلمدادو زحمات آنان رادر کاهش بیماریها موثر دانستن وی گفت:":شمابهورزان باید افتخارکنید که درتامین سلامت مردم نقش دارید و خداوند اجر دنیوی و اخروی رابرای شمارقم خواهدزد."
وی ادامه داد:"درراستای شیوع کرونا،شما بهورزان باتمام توان و روحیه دربین مردم و جمعیت روستایی حاضر شدیدو باآموزش پروتکلهای بهداشتی ضامن سلامت آنان شدید."
درپایان اززحمات کلیه بهورزان وهمچنین بهورزان منتخب آقایان سیدمحمدرضا میرعمادی، محمد جلالی فیروزکوهی،عباس مرادی و خانم لیلا بیگم طباطبایی تقدیرشد.
درضمن خدمات بهورزان از طریق رادیوی سمنان به سمع مردم رسید.