تبریک و تکریم سوم خرداد درمرکز بهداشت سمنان
تبریک و تکریم سوم خرداد درمرکز بهداشت سمنان
سوم خرداددرمزکز بهداشت گرامی داشته شد.
درراستای بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و تقدیر از جانبازان و خانواده معظم شهدا ،دکترمعانی ضمن عرض تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر هدیه ای تقدیم همکاران نمود.
ریاست مرکز بهداشت سمنان بابیان اینکه رشادتها و فداکاریهای رزمندگان و ایثارگران باعث سربلندی ایران اسلامی بوده و مامدیون جانفشانیهای آنان هستیم این روز را گرامی داشت.
محمدکاظم مداح برادر شهید و علی ذوالفقار جانباز شاغل درمرکز بهداشت میباشند.
این برنامه باهمکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان برگزارشد.
لینک کوتاه خبر :