تبریک حضوری مرکز بهداشت سمنان حضور پرستاران

تبریک حضوری مرکز بهداشت سمنان حضور پرستاران

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

خانمهاقدیری و کر به نماینگی از طرف مرکز بهداشت به پرستاران تبریک گفتند.

تبریک حضوری مرکز بهداشت سمنان  حضور پرستاران

خانمهاقدیری و کر به نماینگی از طرف مرکز بهداشت به پرستاران تبریک گفتند.

خانمهاکر و قدیری ضمن حضور در محل کار پرستاران مراکز خدمات جامع سلامت و ستادمرکز بهداشت ، ضمن عرض تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س)وروز پرستار باتقدیم گل اززحمات عزیزان درطی خدمات نوع دوستانه به مردم بخصوص در ایام کرونا تقدیر نمودند.

 پرستاران باارائه خدمات بهداشتی درمانی و پیشگیری از کرونا نقش مهمی را در ارتقای سلامت مردم دارند.

  • کد خبر : 28800
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *