بهسازی ،تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه بیماریهای ریوی مرکز بهداشت استان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
بهسازی ،تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه بیماریهای ریوی مرکز بهداشت استان سمنان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
این برنامه باحضور دکترقدس ریاست دانشگاه، دکتر صمیمیان، سرپرست فرمانداری سمنان، شاهب سرپرست دفترامور اجتماعی فرهنگی استانداری ، دکتر کسائیان ، معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر تجلی معاونت توسعه دانشگاه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، مدیران شهرستانی و دانشگاه برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :