برگزاری جلسه ماهیانه شورای بهداشتی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه ماهیانه شورای بهداشتی ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
" جلسه ماهیانه شورای بهداشتی" ،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید
این جلسه باحضور دکترمعانی، رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، پزشکان، مسئولین واحدهای ستادی و پایگاههای بهداشتی برگزار و پیرامون مهمترین عناوین ازجمله: اعلام زمان برگزاری آزمون جامع الکترونیکی پزشکان و کارشناسان مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، تقدیر از نفرات برترآزمون جامع بهورزی درسال 1403 خانمها لیلا بیگم طباطبایی، حلیمه ایمانی فولادی، مرضیه فخاری و سیده رقیه شفیعی، بررسی ثبت فوت درسال 1402، برسی شاخصهای سلامت مادران، میانسالان و سالمندان، آموزش شهروندان دررابطه با پره دیابت جهت پویش ملی فشارخون ، انجام نیاز سنجی باتوجه به نامه ارسالی، بررسی شاخصهای پزشک و غیر پزشک دربرنامه مراقبت نوجوان و جوان، کارزاسل مرحله سوم، صدور کارت واکسیناسیون نظام مراقبت بیماریهاجهت زائرین اربعین حسینی بود.