برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی (کودک آزاری) درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی (کودک آزاری) درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی (کودک آزاری) درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.

 

"کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی (کودک آزاری) "در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

 

این جلسه باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ، نمایندگان فرمانداری،بهزیستی،بیمارستان امیر(ع) و واحدهای سلامت روان و خانواده برگزار و درمورد ایجادهماهنگی بیشتر بین اورژانس اجتماعی ، مرکز بهداشت و بیمارستان امیر(ع) درجهت پیشگیری از کودک آزاری و مسمومیت کودکان ،بحث و تبادل نظر شد.

 

  • کد خبر : 51815
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی