برگزاری کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
" کمیته مراقبت بیماریهای منتقله توسط ناقلین " بامحوریت پشه آئدس و مالاریا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این کمیته با حضور نمایندگان ادارات و سازمانهای برون بخشی مرتبط با موضوع کمیته وبیا ن مطالب آموزشی ، عملکرد مرکز بهداشت و انتظارات از ادارات و سازمان و نیز اهمیت مراقبت بیماری برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :