برگزاری کمیته بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی بامحوریت التور
برگزاری کمیته بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی بامحوریت التور
کمیته بیماریهای منتقله از راه آب و موادغذایی بامحوریت التور،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
در راستای اهمیت نظام مراقبت بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی با محوریت التور، کمیته ای با حضور نمایندگان ادارات شهرستانی مرتبط ،درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
باجان ،کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به حضار، خلاصه ای از اقدامات انجام شده درزمینه بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی درسال 1402بیان و سپس مطالب آموزشی بیماری التور را آموزش داد.
در پایا ن حضار، پیشنهادات و اقدامات قابل انجام در زمینه بیماری التور را ارائه دادند.
لینک کوتاه خبر :