برگزاری کمیته بیماریهای مشترک انسان و حیوان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته بیماریهای مشترک انسان و حیوان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری کمیته بیماریهای مشترک انسان و حیوان در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.

کمیته بیماریهای مشترک انسان و حیوان "در مرکز بهداشت شهرستان سمنان تشکیل شد.

باعنایت به اهمیت بیماریهای مشترک انسان و حیوان و بمنظور برنامه ریزی و هماهنگی در راستای پیشبرد اهداف برنامه، کمیته برون بخشی باحضور نمایندگان ادارات و سازمانهای مربوطه درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید .

درابتداباجان، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان اهمیت بیماری ، عملکرد و انتظارات از ادارات پرداخته و سپس دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نکاتی را درمورد اهداف کمیته و مهم بودن بیماریهای منتقله ازراه انسان و حیوان آموزش داد.

 

 

  • کد خبر : 52823
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر