برگزاری کمیته برون بخشی سازمانها درشرایط اضطرار

برگزاری کمیته برون بخشی سازمانها درشرایط اضطرار

 

"کمیته برون بخشی سازمانها درشرایط اضطرار"،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این کمیته باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، نمایندگان سازمانهای برون بخشی مرتبط وواحدهای ستادی برگزار گردید.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان درابتدای این کمیته ضمن خیرمقدم به حضار ، هدف از برگزاری کمیته را ایراد نمود.

 

سپس حضاردرجلسه ازاقداماتیکه که لازم است درهنگام اضرار انجام دهند را دریافت و درمورد موضوع کمیته بحث و تبادل نظر شد.

 

 

  • کد خبر : 57484
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *