برگزاری کمیته بحران در مرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته بحران، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری کمیته بحران در مرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته بحران، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
نظر به تغییر شرایط جوی و اهمیت مدیریت و کاهش خطر در بلایا ،کمیته ای باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان، مهندس قراییان کارشناس کاهش خطر بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه ، پرسنل واحدهای بهداشت محیط و بیماریها , وروابط عمومی در دفترریاست مرکز بهداشت برگزارشد.
ارائه عملکرد توسط مدعوین و اهمیت مدیریت کاهش خطر در بلایا مانند سیل و... اززبان دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان مهمترین عناوین این کمیته بود.
بعداز مخابره تلفنی همکاران در اسرع وقت حاضر و خدمات بهداشتی درمانی قابل ارائه در حوادثی مانند سیل، زلزله و... مرور گردید. این کمیته از ساعت 30/20 الی 22 شب برپاو بعداز تنظیم صورتجلسه پایان یافت.