برگزاری کلاس آموزشی سرطان
برگزاری کلاس آموزشی سرطان
کلاس آموزشی با موضوع سرطان در مسجد صاحب الزمان (عج)خیرآباد برگزار شد.
کلاس آموزشی با موضوع سرطان در مسجد صاحب الزمان (عج)خیرآباد برگزار شد.
نظر به پیش روداشتن هفته ملی مبارزه باسرطان(15-8)بهمن ،کلاس آموزشی جهت 45 نفر از نوجوانان روستای خیر آباد، بعداز مراسم نورانی دعای ندبه روز جمعه 2/11/94 برگزارشد.کارکنان واحد بیماریهای مرکز بهداشت سمنان و مرکز سلامت روستایی خیر آباد مطالبی را درباره تعریف، علائم،پیشگیری، نقش تغذیه و عوامل خطر درسرطان، بهداشت عمومی (تب مالت، موازین بهداشتی دوران نوجوانی و...)بیان داشتند.مدرسان در این کلاس گفتند:
"ترس از سرطان بمراتب خطرناکتر از سرطان بوده و مقابله بااین بیماری مهم است." در پایان بعداز پرسش و پاسخ قرار شد نوجوانان عزیز مطالب بهداشتی را در قالب مقاله، روزنامه دیواری و آثار هنری با موضوع سرطان را به مرکز بهداشت ارسال تا به قید قرعه از طرف روابط عمومی این مرکز به 3 نفر هدایایی به رسم یادبود اهداگردد.
مجریان این برنامه مرکز بهداشت سمنان، مرکز سلامت روستایی خیر آبادو هیئت امنا و بسیح سیدالشهدای خیر آباد بودند.
لینک کوتاه خبر :